2019-07-08 08:33Blogposts:

Wrapp and Danske Bank pauses their collaboration

(English below)

Kära användare,

Vi beklagar att meddela att samarbetet med vår partner, Danske Bank, tyvärr kommer att pausas. Från och med den 15:e juli kommer du inte längre kunna använda ditt länkade kort från Danske Bank för att få cashbacks via Wrapp-appen.

Du kan fortfarande ansluta till appen med dina betalkort från följande banker:

· Collector

Vi beklagar eventuella besvär som detta kan leda till för dig som användare. Vi arbetar ständigt för att förbättra kundupplevelsen och för att inkludera flera banker i vår portfölj av partners. Vi hoppas kunna välkomna Danske Bank och deras användare tillbaka snart igen.

Tveka inte att kontakta oss eller Danske Banks support om ni skulle ha ytterligare frågor. En enkel FAQ finns att tillgå nedan.

Vänliga hälsningar,

Wrapp Teamet

FAQ Svenska:

När händer detta?

Från och med den 15:e juli 2019.

Vad betyder det för mig som användare?

Du kommer inte längre kunna få cashbacks på köp gjorda med ett kort från Danske Bank.

Ditt/Dina länkade kort från Danske Bank kommer tas bort och dina transaktioner kommer inte längre komma in i Wrapp’s system.

Vad händer med mina pågående cashbacks?

Alla de cashbacks som du har fått innan den 15:e juli kommer att betalas ut till ditt bankkonto. Efter den 15:e juli kommer du inte kunna utnyttja fler erbjudande eller belöningar och således kommer inga cashback relaterade till Wrapp att utbetalas på köp som görs efter den 15:e juli.

Om jag vill fortsätta att använda Wrapp?

Du kan fortfarande länka kort till Wrapp genom våra andra partners;

· Collector

Vi beklagar eventuella besvär som detta kan leda till för dig som användare. Vi arbetar kontinuerligt för att förbättra vår kundupplevelse och för att inkludera flera banker i vår portfölj av partners. Vi hoppas att välkomna Danske Bank och deras kunder tillbaka snart igen.

Dear user,

We regret to inform you that our collaboration with our partner, Danske Bank, is unfortunately being paused. This will take place on the 15th of July. From this date, you will no longer be able to use your Danske Bank card to receive cashbacks through the Wrapp app.

However, you will still be able to connect to the app with your payment cards from the following banks:

· Collector

We are sorry for any inconvenience this may cause to some of our users. We work tirelessly to improve our customer experience and to include as many banks as we can in our portfolio of partners. We hope to welcome Danske Bank back soon again.

Please do not hesitate to contact us should you need further information. You can also contact your bank for support through their standard customer support channels.

A FAQ is to be found below.

Sincerely,

The Wrapp Team

Wrapp and Danske Bank pause their collaboration

Wrapp and Danske Bank have decided to pause their collaboration for the time being in order to focus more on their own business strategies, while still maintaining a close business relationship.

When will this happen?

From the 15th of July 2019

What does this mean for me as a user?

You will no longer be able to receive cashbacks on your purchases made with your Danske Bank card.

Your linked card will be unlinked and your transactions will not be in Wrapp’s systems.

What happens to my pending cashbacks?

Any pending cashbacks will still be paid to your account. Any unlocked rewards for coming purchase will however not be honored after the 15th of July.

What if I still want to use Wrapp?

You can still link cards from

· Collector

We are sorry for the inconvenience this may cause you. We work tirelessly to improve our customer experience and to include as many banks as we can in our portfolio of partners. We hope to welcome Danske Bank and their customers back soon again.

The Wrapp Team

About Wrapp

Wrapp is The New Standard of transaction-driven marketing (#TDM). Users’ connect their payment cards and in return, Wrapp gives cash-backs meaning real money. Simply put, we put purchasing power in the hands of consumers, and meaningful marketing in the hands of brands. As an outcome there will be true loyalty and increased frequence. In December 2018 Wrapp was aqquired by Meniga, https://www.meniga.com, and the merger process is ongoing. The ambition is clear, to create a powerhouse in Fintech who stands on multipule business legs where Rewards Marketing and Real-time transaction data will be the key ingredients in the Performance Marketing offer.

Wrapp Support
Therese Lundquist